مشخصات موتور ولوو و همچنین آپشن های موجود در آن

مقدمه

دانستن مشخصات موتور ولوو و همچنین آپشن های موجود در آن می‌تواند یک معیار مناسب برای انتخاب این خودرو برای شما باشد تا از امتیازهای آن بهره مند شوید. ولوو یک شرکت سوئدی است که از سال ۱۹۲۷ تا به امروز توسط بنیان‌گذاری اسارگاربیلسن در حوضه ساخت اتوبوس، کامیون، موتور دیزل، خودروهای سواری، تجهیزات هوافضا و هم‌چنین ساخت قطعات سنگین فعالیت دارد. دفتر اصلی و مرکزی ولوو در شهر گوتنبرگ می‌باشد. خودرو های سواری ولوو بسیار ایمن است و رانندگی و سفر با ماشین ولوو بسیار لذت بخش و مطمئن می‌باشد. ما امروز قصد داریم تا در ارتباط با مشخصات موتور ولوو و همچنین آپشن‌های آن صحبت کنیم پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

در خودروهای ولوو از چه متریالی استفاده شده است؟

شرکت ولوو برای تمامی محصولاتش از بهترین، با کیفیت‌ترین و پر قدرت‌ترین قطعات استفاده می‌کند.
خودروهای ولوو در هر شرایطی آپشن خاص و منحصر به فردی دارد.
خودروهای ولوو در همه‌جای دنیا حتی ایران نیز وجود دارد اما ایران به دلیل تحریم بودن قطعات زیادی از ولوو ندارد به همین دلیل ممکن است کسانی که در ایران صاحب خودروی ولوو باشند با مشکل نبود قطعات روبه‌رو شوند.

امکانات و آپشن های بسیار زیادی در قلب این اتومبیل های لوکس نهفته است

این خودرو چه امکاناتی دارد؟

ولوو خودروهای پیشرفته ای دارد که از آپشن‌های بسیار زیادی بهره‌مند است. به همین دلیل این خودرو رقیب سر سختی برای برندهای بنز، بی ام دبلیو، پورشه و..‌. شده است
از ویژگی‌های خودروهای سواری ولوو می‌توان صندلی‌های ارگونومیک، ولوو آن کال، اطلاع‌رسانی علائم جاده، دوربین ۳۶۰ درجه‌ای، درایو مود، تهویه مطبوع، سیستم جی‌پی‌اس، مانیتور رنگی، قفل کودک، سقف پانوراما، سنسور دنده‌ها، سنسور باران، سنسور نور، کروز کنترل، پدال‌های اسپرت آلومینیوم،سیستم حفاظتی تصادف، سیستم صوتی پیشرفته و… را نام برد.

موتور و مصرف سوخت:

نوبتی هم که باشد نوبت مشخصات موتور ولوو می باشد. خودروی سواری ولوو مصرف سوخت بسیار مناسب و پایینی دارد که از این لحاظ با خودروهای لکسوس در رقابت هستند.
این خودرو شتاب بسیار بالایی دارد به طوری که شتاب صفر تا صد آن 6.9 در ثانیه است.

در ساختن موتور خودروهای ولوو از بهترین متریال موجود در دنیای اتومبیل استفاده شده است.استفاده از این مواد اولیه در ساختن موتور، باعث می‌شود تا موتور به بی صدا ترین حالت خود در سرعت‌های بالا برسد و همین بی صدا بودن منجر به آسایش و رفاه سرنشینان آن می‌شود. موتوری که بر روی خودروهای ولوو قرار می‌گیرد معمولا از حجم بالایی برخوردار است، تا به راحتی پاسخگوی تمامی انتظارات سرنشینان باشد.
با توجه به تمام ویژگی‌هایی که درباره خودروی ولوو گفته شد، این برند در اروپا از لحاظ ایمن‌ترین ماشین ۵ ستاره گرفته است.

یکی دیگر از آپشن‌های ولوو پایلوت اسیست می‌باشد. این آپشن برای زمانی است که شما در ترافیک گیر کردید و خیلی ملایم باید حرکت کنید. پایلوت اسیست به شما کمک می‌کند که خودروی ولوو شما در میسری صاف و با سرعت مشخص شده حرکت کند.

آپشن هایی که درون این خودرو قرار دارد می تواند توجه هر کسی را به خودش جلب کند.

خودرو ولوو چه آپشن هایی برای راحتی سرنشینان دارد؟

آپشن اطلاع رسانی جاده، آپشنی است که تمام تابلوها و اعلان‌های خیابان‌ها و جاده‌هایی که شما در آن قرار دارید را اطلاع می‌دهد. به عنوان مثال تابلوهایی مانند خطر ریزش کوه، ورود ممنوع، جاده یکطرفه یا باریک می‌شود و هر تابلویی که در نزدیکی شما قرار دارد را اطلاع می‌دهد تا در هنگام رانندگی اتفاقی پیش نیاید و سفری ایمن را برای شما رقم بزند. از دیگر مشخصات موتور ولوو می‌توان به حجم موتور1969 سی سی و همچنین حداکثر قدرت 316 اسب بخاری نام برد که به نوع خود اعداد بسیار زیادی هستند و نسبت به خیلی از اتومبیل‌ها برتری دارند.

خودروهای ولوو به دلیل اندازه بزرگ و وزن زیادی که دارند، از موتور بسیار قوی بهره می برند.

صندلی‌های ارگونومیک طرحی پیچیده دارد که از بالشتک‌هایی ساخته شده تا راننده و افراد حاضر در خودرو هر چند ساعتی که در ماشین نشسته‌اند احساس خستگی نکنند و صندلی بسیار نرمی داشته باشند تا راننده در هنگام رانندگی خستگی حس نکند.
ولوو آن کال، آپشنی بسیار پرکاربرد است. این آپشن به گونه‌ای است که شما با تلفن همراهتان با ماشین اتصال برقرار می‌کنید و از راه دور خودروی خود را کنترل می‌کنید و اگر شیء یا فردی در نزدیکی ماشین باشد و یا با ماشین برخورد داشته باشد شما از آن متوجه می‌شوید. با وجود این آپشن دیگر احتیاجی به نگرانی در مورد سرقت ماشین خود ندارید و با خیالی آسوده ماشین خود را ترک می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *